| December 2007 | V 
						predvianočnom období si deti vo viacerých triedach na I. 
						aj II. stupni pripravili "predvianočné večierky". Všade vládla veselá nálada, rozdávali sa malé darčeky a samozrejme nechýbala hudba a tanec. Bohaté občerstvenie im pripravili starostlivé mamičky a babičky. | ||
|  | Vianočné večierky | ||
| Pár fotografií z 1. A a 2. B  |  |  | |
|  |  |  | |
|  |  |  | |
|  |  |  | |
|  |  |  | |
|  | |||
| 11.12. 2007 Vianočný jarmok Pod vianočným stromčekom v meste sa konal aj tento rok vianočný jarmok. Naše deti pod vedením pani vychovávateliek ŠKD a pani učiteliek vyrobili množstvo krásnych vianočných ozdôb. Na vianočnom jarmoku ich predávali žiačky 7.A triedy pod dozorom pani vychovávateľky Sokolovej. |  |  | |
|  |  |  | |
|  |  |  | |
|  | |||
| 10.12. 
						2007 Predsa sa nám to podarilo. Žiaci II. stupňa podľa scenára autora knihy "Rozprávkový ostrov" - Pavla Pavlendu pripravili nahrávanie jeho rozprávky "O čertíkovi Danielovi". So zvukovým záznamom a spracovaním im pomáhal pán Matúš Homola. 
						
						 |  
						Veľmi pekne ďakujeme za ich 
						spoluprácu a ochotu! 
 |  | |
|  | |||
|  | |||
| 6.12. 2007 "Prišiel k nám Mikuláš !" Ani deti našej školy neboli sklamané a mohli sa potešiť z návštevy Mikuláša, ktorého sprevádzali jeho verní pomocníci anjeli a čerti. Za pekné básničky a pesničky dostali sladkú odmenu. |  |  | |
|  |  |  | |
|  |  |  | |
|  | |||
| 6. 12. 2007 "O medveďovi, ktorý vedel rozmýšľať" Deti z 5.A si pripravili na hodinách slovenského jazyka divadielko, ktoré predviedli v triedach na prvom stupni. Pripravili si aj kulisu a masky. Pracovali pod vedením Mgr. J. Kobidu. |  |  | |
|  |  |  | |
|  | |||
| 6.12. 2007 | |||
| Zemepisná olympiáda - školské kolo Žiaci II. stupňa sa zúčastnili školského kola zemepisnej olympiády, kde si mali možnosť preveriť svoje vedomosti zo zemepisu. Pracovali pod vedením Mgr. J. Mahríkovej. |  |  | |
|  |  |  | |
|  | |||
| Vianočné pozdravy | Práce žiakov II. 
						stupňa pod vedením Mgr. Z. Uhreckej | ||
|  |  |  | |
|  |  |  | |
| 
						 | |||