Názov školy | Základná škola, Bezručova 66, Trenčín |
Adresa školy | Bezručova 66, 911 01 Trenčín |
IČO: 31870431 | |
Telefón | +421 32 6521472 |
sestka@zsbezrucatn.edu.sk, | |
Zriaďovateľ | Mesto Trenčín |
Primátor mesta: | Mgr. Richard Rzbníček |
Adresa: | Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín |
IČO: 00312037 DIČ: 2021079995 |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | ||
---|---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Ivan Pavlík | 032 652 99 35 | 0902 911 094 | sestka@zsbezrucatn.edu.sk, |
ZRŠ | Mgr. Anna Gemerová | 032 651 14 72 | bezrucovazastup@centrum.sk | |
ZRŠ | Mgr. Bohdana Mojžišová | 032 651 14 72 | bezrucovazastup@centrum.sk | |
ZRŠ | Ing. Zuzana Virguš | 032 651 14 72 | 0911 051 053 | ekonombezrucova@centrum.sk |
Rozhodovacie konanie:
Výkon štátnej správy v prvom stupni podľa §5 ods. 3 zákona č. 59602003 Z.z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zmien a doplnkov.
Počet vydaných rozhodnutí podľa §5 ods.:
Základná škola |
3a |
3b |
3c |
3d |
3e |
|
3g |
3h |
3i |
3j |
3k |
3l |
3m |
3n |
Bezručova |
75 |
12 |
|
|
9 |
8 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
Legenda:
Riaditeľ rozhoduje o:
3a – prijatí žiaka do školy,
3b – odklade začiatku povinnej školskej dochádzky žiaka,
3c – dodatočnom odložení povinnej školskej dochádzky,
3d – oslobodení od povinnosti žiaka dochádzať do školy,
3e – oslobodení žiaka od vzdelávania sa v jednotlivých vyučovacích predmetoch alebo ich
častí,
3g – uložení výchovných opatrení,
3h – povolení vykonať komisionálnu skúšku,
3i – povolení vykonať komisionálnu skúšku z jednotlivých vyučovacích predmetoch aj
uchádzačovi, ktorý nie je žiakom školy,
3j – určení príspevku zákonného zástupcu žiaka na čiastočnú úhradu nákladov za
starostlivosť poskytovanú žiakovi v škole a školskom zariadení,
3k – individuálnom vzdelávaní,
3l – vzdelávaní žiaka v školách zriadených iným štátom na území SR so súhlasom
zastupiteľského úradu iného štátu,
3m – individuálnom vzdelávaní žiaka v zahraničí,
3n – umožnení štúdiu žiaka podľa individuálneho učebného plánu,
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Šmatláková Oľga, PaedDr. | |
pedagogickí zamestnanci | Čudaiová Martina, Mgr. | |
ostatní zamestnanci | Compeľová Natália, Mgr. | |
zástupcovia rodičov | Jasečko Dušan, Ing. | |
Štulraiter Jaroslav | ||
Kraus Ľudovít | ||
Kudláčová Júlia, JUDr. | ||
zástupca zriaďovateľa | Kanaba Ján, JUDr. | |
Struhárová Eva | ||
Urbánek Michal, Ing. | ||
Ščepko Richard, Ing. |
Rada rodičov :
Rada rodičov je zložená z volených zástupcov jednotlivých tried.
predseda : Ing. Dušan Jasečko
podpredseda: JUDr. Tatiana Koudělková
pokladník: Mgr. Daniela Lukačková
Pedagogická rada :
Pedagogická rada je zložená zo všetkých pedagogických zamestnancov školy.
Rada žiakov:
Rada žiakov pri škole funguje dlhoročne, skladá sa z volených zástupcov tried ročníkov 4. až 9.
Rada žiakov mala dvoch volených zástupcov v Mestskej žiackej rade.
Predmetové komisie a metodické združenia:
Predmetové komisie a metodické združenia pracovali podľa vopred schváleného plánu práce a uskutočnili sa všetky naplánované zasadnutia PK a MZ. Výchovno-vzdelávací proces sa realizoval podľa schválených tematických výchovno-vzdelávacích plánov. Jednotlivé PK a MZ priebežne plnili úlohy ŠkVP.
Názov MZ a PK | Vedúci | Zastúpenie predmetov | Poznámka |
---|---|---|---|
PK jazyky | Mgr. Ivana Pomajbová | ANJ,NEJ,RUJ,SJL | |
PK dejepis a výchovy | Ing.Mgr. Jana Kyselicová | HUV,VYV,TSV,ETV,OBN,VUM, | |
PK prírodovedné predmety | Mgr. Liliana Kiššová | MAT,FYZ,CHE,BIO,GEG,TEH,SEE,INF,NBV, | |
MZ I.stupeň | Mgr. Tatiana Vancová | Primárne vzdelávanie | |
MZ ŠKD | Mgr. Anna Kolerová | Školský klub detí |
Počet žiakov školy: 480
Počet tried: 21
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 21 |
počet žiakov | 68 | 62 | 66 | 47 | 61 | 51 | 48 | 40 | 37 | 480 |
z toho ŠVVP | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 10 | ||
z toho v ŠKD | 61 | 53 | 61 | 42 | 217 |
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2016: 82 / 47
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2016: 68 / 40
Počet detí s odloženou školskou dochádzkou: 12 / 6
Nižší ročník | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet žiakov | 6 | 4 | 1 |
Gym 4.roč | Gym 8.roč | Gym 5.roč | Obchod. akadémia | SOŠ s mat. | SOŠ 3-ročné | SOŠ 2-ročné | Iné | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prijatí | 15 | 10 | 1 | 4 | 13 | 2 | 0 |
Trieda | ANJ | Aj NP | BIO | DEJ | DRV | ETV | FRJ | FYZ | GEG | HUV | CHEM | IFV | INF | MAT | M Np |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 1,04 | 1 | 1 | 1,04 | |||||||||||
I.B | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
I.C | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
II.A | 1,06 | 1 | 1 | 1,12 | |||||||||||
II.B | 1,06 | 1 | 1 | 1,06 | |||||||||||
II.C | 1,1 | 1 | 1 | 1,14 | |||||||||||
III.A | 1,15 | 1 | 1 | 1 | 1,2 | ||||||||||
III.B | 1 | 1 | 1 | 1 | 1,18 | ||||||||||
III.C | 1,1 | 1 | 1 | 1 | 1,19 | ||||||||||
IV.A | 1,36 | 1 | 1 | 1 | 1,56 | ||||||||||
IV.B | 1,1 | 1,09 | 1 | 1 | 1,48 | ||||||||||
V.A | 1,46 | 1,32 | 1,32 | 1 | 1,25 | 1 | 1 | 1,46 | |||||||
V.B | 1,79 | 1,52 | 1,41 | 1 | 1,38 | 1 | 1 | 1,45 | |||||||
VI.A | 2,3 | 2 | 1,65 | 1 | 2,13 | 1,3 | 1,35 | 1,09 | 1,87 | ||||||
VI.B | 1,73 | 2 | 1,62 | 1 | 2,08 | 1,77 | 1,27 | 1 | 1,81 | ||||||
VII.A | 1,8 | 1,68 | 1,32 | 1 | 1,72 | 1,4 | 1,16 | 1,48 | 1 | 1,92 | |||||
VII.B | 2,05 | 1,82 | 1,5 | 1 | 2,05 | 1,55 | 1,05 | 1,95 | 1,05 | 2,05 | |||||
VIII.A | 1,95 | 1,21 | 1,42 | 1 | 1,79 | 1,63 | 1,95 | 1 | 2,16 | ||||||
VIII.B | 1,9 | 1,33 | 1,38 | 1 | 2,05 | 1,38 | 2,24 | 1 | 2,24 | ||||||
IX.A | 1,56 | 1,81 | 1,19 | 1 | 1,38 | 1,38 | 1,75 | 1 | 1,81 | ||||||
IX.B | 2,3 | 1,95 | 1,4 | 1 | 1,9 | 1,5 | 2,3 | 1 | 2,2 |
Trieda | NBV | NEJ | OBN | OBV | PVC | PR | PDA | PVO | RUJ | SJNP | SJL | SJL NP | SPR | SEE | TCHV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 1 | 1,04 | 1,33 | 1 | |||||||||||
I.B | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
I.C | 1 | 1 | 1,09 | 1 | |||||||||||
II.A | 1 | 1,06 | 1,29 | 1 | |||||||||||
II.B | 1 | 1,11 | 1,33 | 1 | |||||||||||
II.C | 1 | 1,24 | 1,29 | 1 | |||||||||||
III.A | 1 | 1,15 | 1,2 | 1 | |||||||||||
III.B | 1 | 1,05 | 1,32 | 1 | |||||||||||
III.C | 1 | 1,1 | 1,29 | 1 | |||||||||||
IV.A | 1 | 1 | 1,36 | 1,6 | 1 | ||||||||||
IV.B | 1 | 1 | 1,29 | 1,52 | 1 | ||||||||||
V.A | 1 | 1,89 | 1 | ||||||||||||
V.B | 1 | 2,28 | 1 | ||||||||||||
VI.A | 1 | 1,43 | 2,61 | 1 | |||||||||||
VI.B | 1 | 1,46 | 2,27 | 1 | |||||||||||
VII.A | 1 | 1,64 | 1,2 | 2,04 | 1 | 1,04 | |||||||||
VII.B | 1 | 2,09 | 1,41 | 2,32 | 1 | 1,09 | |||||||||
VIII.A | 1 | 1,5 | 1,21 | 1,86 | 2,16 | 1 | 1 | ||||||||
VIII.B | 1 | 1,46 | 1,14 | 2,25 | 2,29 | 1 | 1,05 | ||||||||
IX.A | 1 | 1,85 | 1,13 | 2,67 | 2 | 1 | |||||||||
IX.B | 1 | 2 | 1,3 | 2,17 | 2,8 | 1 |
Trieda | THD | TSV | TEV | VLA | VUM | VYV | VV Np | ZEM |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 1 | 1 | ||||||
I.B | 1 | 1 | ||||||
I.C | 1 | 1 | ||||||
II.A | 1 | 1 | ||||||
II.B | 1 | 1 | ||||||
II.C | 1 | 1 | ||||||
III.A | 1 | 1 | 1 | |||||
III.B | 1 | 1,05 | 1 | |||||
III.C | 1 | 1,14 | 1 | |||||
IV.A | 1 | 1,48 | 1 | |||||
IV.B | 1 | 1,14 | 1 | |||||
V.A | 1 | 1,04 | 1 | |||||
V.B | 1,03 | 1,1 | 1 | |||||
VI.A | 1,09 | 1 | 1,09 | |||||
VI.B | 1,08 | 1 | 1 | |||||
VII.A | 1 | 1,08 | 1,12 | |||||
VII.B | 1,05 | 1,05 | 1 | |||||
VIII.A | 1 | 1 | 1,05 | |||||
VIII.B | 1 | 1,14 | 1,05 | |||||
IX.A | 1,13 | 1,19 | ||||||
IX.B | 1,26 | 1,05 |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
I.A | 24 | 23 | 1 | 0 |
I.B | 21 | 19 | 0 | 2 |
I.C | 23 | 23 | 0 | 0 |
II.A | 19 | 17 | 0 | 2 |
II.B | 20 | 18 | 0 | 2 |
II.C | 23 | 21 | 0 | 2 |
III.A | 21 | 20 | 0 | 1 |
III.B | 23 | 22 | 0 | 1 |
III.C | 22 | 21 | 0 | 1 |
IV.A | 25 | 25 | 0 | 0 |
IV.B | 22 | 21 | 0 | 1 |
V.A | 31 | 28 | 0 | 3 |
V.B | 30 | 29 | 0 | 1 |
VI.A | 25 | 22 | 1 | 2 |
VI.B | 26 | 26 | 0 | 0 |
VII.A | 25 | 25 | 0 | 0 |
VII.B | 23 | 22 | 0 | 1 |
VIII.A | 19 | 19 | 0 | 0 |
VIII.B | 21 | 21 | 0 | 0 |
IX.A | 16 | 16 | 0 | 0 |
IX.B | 21 | 20 | 0 | 1 |
Prospech žiakov:
Legenda:
PsV – prospel s vyznamenaním
PVD – prospel veľmi dobre
P – prospel
N – neprospel
Nekl. – neklasifikovaný
Základná škola |
Počet žiakov |
PsV |
% |
PVD |
% |
P |
% |
N |
%; |
Nek |
% |
Bezručova |
480 |
283 |
58,96 |
82 |
17,08 |
93 |
19,38 |
2 |
0,42 |
20 |
4,17 |
Správanie žiakov:
Základná škola |
Spolu stupeň 1 |
Roč. |
Spolu
stupeň 2 |
Roč. |
Spolu stupeň 3 |
Roč. |
Spolu stupeň 4 |
Roč. | ||||
1.-4. |
5.-9. |
1.-4. |
5.-9. |
1.-4. |
5.-9. |
1.-4. |
5.-9. | |||||
Bezručova |
480 |
243 |
237 |
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
Trieda | Počet | Zamešk. hod. | Zam. na žiaka | Ospravedlnené | Ospr. na žiaka | Neospravedlnené | Neosp. na žiaka |
---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 24 | 1394 | 58,08 | 1394 | 58,08 | 0 | 0,00 |
I.B | 21 | 1129 | 53,76 | 1129 | 53,76 | 0 | 0,00 |
I.C | 23 | 1223 | 53,17 | 1222 | 53,13 | 1 | 0,04 |
II.A | 19 | 880 | 46,32 | 880 | 46,32 | 0 | 0,00 |
II.B | 20 | 1383 | 69,15 | 1383 | 69,15 | 0 | 0,00 |
II.C | 23 | 1099 | 47,78 | 1099 | 47,78 | 0 | 0,00 |
III.A | 21 | 1422 | 67,71 | 1422 | 67,71 | 0 | 0,00 |
III.B | 23 | 1345 | 58,48 | 1345 | 58,48 | 0 | 0,00 |
III.C | 22 | 1095 | 49,77 | 1095 | 49,77 | 0 | 0,00 |
IV.A | 25 | 1328 | 53,12 | 1328 | 53,12 | 0 | 0,00 |
IV.B | 22 | 1493 | 67,86 | 1493 | 67,86 | 0 | 0,00 |
V.A | 31 | 1568 | 50,58 | 1568 | 50,58 | 0 | 0,00 |
V.B | 30 | 2734 | 91,13 | 2734 | 91,13 | 0 | 0,00 |
VI.A | 25 | 1566 | 62,64 | 1565 | 62,60 | 1 | 0,04 |
VI.B | 26 | 1793 | 68,96 | 1793 | 68,96 | 0 | 0,00 |
VII.A | 25 | 2022 | 80,88 | 2022 | 80,88 | 0 | 0,00 |
VII.B | 23 | 1311 | 57,00 | 1311 | 57,00 | 0 | 0,00 |
VIII.A | 19 | 1879 | 98,89 | 1879 | 98,89 | 0 | 0,00 |
VIII.B | 21 | 1435 | 68,33 | 1435 | 68,33 | 0 | 0,00 |
IX.A | 16 | 1354 | 84,63 | 1354 | 84,63 | 0 | 0,00 |
IX.B | 21 | 1353 | 64,43 | 1353 | 64,43 | 0 | 0,00 |
Názov | Počet žiakov | Úspešnosť v % | Priemerná percentuálna úspešnosť v rámci SR |
---|---|---|---|
Monitor SJL | 37 | 75,2 | 61,2 |
Monitor MAT | 37 | 73,2 | 56,4 |
Učebný variant | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet tried v ročníku | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 21 |
Cudzie jazyky 1.-9. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 21 |
Počet tried | Počet žiakov | Počet individ. integrovaných | |
---|---|---|---|
Prvého ročníka | 3 | 68 | 2 |
Bežných tried | 18 | 412 | 8 |
Spolu | 21 | 480 | 10 |
Zamestnanci:
Počty pedagogických zamestnancov:
Základná škola |
Fyzický stav |
Prepočítaný stav |
Asistenti |
Odborní zamestnanci |
Vychovávatelia ŠKD/prepočítaný stav |
Bezručova |
30 |
29,56 |
2 |
0,65 |
7 fyz./ 5,8 úvazku |
Kvalifikovanosť pedagogických zamestnancov:
Základná škola |
bez kvalifikačnej skúšky |
s I. kvalifikačnou skúškou |
s II. kvalifikačnou skúškou |
so 6% kreditovým príplatkom |
s 12% kreditovým príplatkom |
Bezručova |
16 |
5 |
5 |
8 |
9 |
Počty nepedagogických zamestnancov:
|
Základná škola |
Školská jedáleň | ||
Fyzický stav |
Prepočítaný stav |
Fyzický stav |
Prepočítaný stav | |
Bezručova |
6 |
6 |
7 |
6,5 |
Odbornosť vyučovania vyjadrená v % :
Základná škola |
1.- 4. ročník |
5. - 9. ročník |
1. – 9. ročník |
ŠKD |
Bezručova |
100 |
99,33 |
99,67 |
100 |
Odbornosť vyučovania cudzích jazykov vyjadrená v % :
Cudzí jazyk Základná škola |
Anglický |
Nemecký |
Ruský |
|
|
Bezručova |
100 |
83,33 |
100 |
|
|
Trieda | Predmet | Počet hodín týždenne |
---|---|---|
7.B | Nej | 2 |
Pre každú školu je mimoriadne potrebné disponovať kvalifikovanými a odborne zdatnými pedagógmi. Je dôležité zabezpečiť vhodné podmienky a možnosti pre rozvoj pedagogických zamestnancov. Zo strany učiteľov pretrváva záujem o zvyšovanie kvalifikácie v oblasti komunikácie a zlepšovanie aktuálneho stavu vedomostí v prierezových témach. Ako mimoriadne dôležité sa javí zvyšovanie vedomostí a poznatkov v súvislosti so žiakmi so špecifickými potrebami, ktorých neustále pribúda. Vedenie školy bude aj naďalej podporovať ďalšie vzdelávanie pedagógov v uvedených oblastiach. Dôležité je vzdelávanie v oblasti psychológie, pedagogiky, v osobnostnej a sociálnej výchove.
Vzdelávanie prebieha na základe jednotlivých ponúk MPC, ŠPÚ, SŠÚ a tiež samoštúdiom.
Každý pedagóg dávno pochopil, že ak chceme poskytovať žiakom informácie a vedomosti modernou formou, musíme v prvom rade začať od seba, Je potrebné používať netradičné metódy, zlepšovať kvalitu výučby. V prvom rade je potrebné začať od seba - vlastným vzdelávaním. Využívať špecifické a účelné a pre žiakov zaujímavé učebné metódy a formy. Učitelia sa musia vzdelávať ak chcú učiť a sprostredkovávať poznatky moderným a aktuálnym spôsobom. Súčasný systém však nerieši mnohé otázky denného života školy, a tak ku svojej odbornosti musí pridať každý niečo naviac. V škole pôsobí výchovný poradca, sociálny pedagóg a tiež asistenti učiteľa. V budúcom školskom roku s podporou zriaďovateľa začne v škole pôsobiť aj školský špeciálny pedagóg.
2.6 Plán kontinuálneho vzdelávania na školský rok 2016/2017
1. |
Zuzana
Gajdošová |
-
1.
Skupinové vyučovanie vo výučbe cudzích jazykov/neotvorilo -
sa/ -
2.
Ukončenie-obhajoba: Didaktické hry vo vyuč. Nj na ZŠ
a SŠ -
3.
Verbálna a neverbálna komunikácia vo vyučovacom
-
procese. -
|
2. |
Katarína
Jordánová |
1. Skupinové vyučovanie vo výučbe cudzích jazykov /neotvorilo sa/. 2. Vyučovanie angl. jazyka bez
materiálov a s minim. učebnými
pomôckami. 3. Prípravné atestačné vzdelávanie
pred I. atestáciou |
3. |
Miroslava
Koprivňanská |
Vzdelávanie k II. atestácií
v min. šk. roku sa neotvorilo |
4. |
Lubjáková
Katarína |
Vzdelávanie
k II. atestácií /neotvorilo sa/ |
5. |
Monika
Moťovská |
Vzdelávanie
k I. atestácií /neotvorilo sa/ |
6. |
Eva
Novosadová |
Vzdelávanie
k I. atestácií /neotvorilo sa/ |
7. |
Barbora
Petrechová |
-
Verbálna a neverbálna komunikácia vo vyučovacom
procese. |
8. |
Marcela
Pipitová |
1.Tvorba a rozvoj pozitívnej
klímy v triede /neotvorilo sa / 2. Riešenie komfl. situácií
v školách. 3. Program rozvoja osobnosti.
/neotvorilo sa/ |
9. |
Ivana
Pomajbová |
1. Skupinové vyučovanie vo výučbe cudzích jazykov /neotvorilo sa/. 2. Vyučovanie angl. jazyka bez
materiálov a s minim. učebnými
pomôckami. 3. Prípravné atestačné vzdelávanie
pred I. atestáciou |
10. |
Tatiana
Vancová |
Vzdelávanie
k II. atestácií. |
11. |
Marta
Vaculková |
1.Tvorba a rozvoj pozitívnej klímy
v triede /neotvorilo sa / 2. Riešenie komfl. situácií
v školách. 3. Program rozvoja osobnosti.
/neotvorilo sa/ |
12. |
Lenka
Gajdúšková |
Obhajoba atest.
Práce MPC - MAN KONZULT
over.prof. komun.. |
13. |
Jana
Kyselicová |
1.Projektové
vyučovanie v prírodovedných predmetoch. 2.
Multikultúrnou výchovou proti
predsudku a rasizmu. |
14. |
Romana
Oravcová |
Adaptačné
vzdelávanie |
15. |
Bohdana
Mojžišová |
školský
management, funkčné vzdelávanie vedúcich zamestnancov v školstve
/neotvorili sa/ |
Úspešnosť žiakov v školských a vyšších kolách súťaží v školskom roku
2016/2017
Názov súťaže, kategória |
Meno žiaka |
Trieda |
Umiestnenie |
Vyučujúca - |
|
|
|
|
|
Matematická olympiáda - okresné
kolo | ||||
Z
5 |
Kudláč Tomáš |
|
5. – 7.miesto |
|
Štefániková Marína | ||||
Barteková Anna |
8. – 12.miesto | |||
Adamaťová Alica |
13. – 16.miesto | |||
Soldová Nela |
5.B |
17. – 18.miesto | ||
Z
6 |
Ema Čudaiová |
6.B |
1. - 3. miesto |
Mgr. Kiššová |
Ema Hunčíková |
6.A |
5. miesto | ||
Z
7 |
Michal Kišš |
7.B |
11. miesto |
PeadDr. Šmatláková |
Hviezdoslavov Kubín - obvodné kolo | ||||
Próza |
Jonáš Sládek |
5.A |
3.miesto |
|
Próza |
Laura Šuleková |
7.B |
2.miesto |
|
Olympiáda NEJ - celoslovenské kolo | ||||
kat C |
Maximiliana Muchová |
|
3.miesto |
Mgr. Gajdošová |
PYTAGORIÁDA - okresné kolo | ||||
P
6 |
Čudaiová Ema |
6. B |
3.miesto |
Mgr. Kiššová |
Geografická olympiáda - okresné
kolo | ||||
E |
Bublavý Ondrej |
9. B |
2. miesto - 75 bodov |
Mgr. Novosadová |
Olympiáda ANJ - krajské kolo | ||||
kat |
Kollárik Alex |
|
8.miesto |
Mgr. Pomajbová |
Olympiáda NEJ - okresné kolo | ||||
kat. B |
Litvová Emma |
|
8.miesto |
Mgr. Gajdošová |
kat. C |
Maximiliana Muchová |
|
2.miesto | |
TECHNICKÁ SÚŤAŽ - kategória ručné obrábanie kovov Trenčín -
krajské kolo / zúčastnilo sa 45 žiakov | ||||
8. - 9. ročník |
Matúš Žuffa |
9.A |
3.miesto - 89 bodov |
Ing. Kyselicová |
Slavomír Keleši |
9.B |
5.-6.miesto - 87 bodov | ||
Matúš Koža |
9.B |
19.miesto - 74 bodov | ||
TECHNICKÁ SÚŤAŽ - kategória robotika - krajské kolo / zúčastnilo
sa 38 žiakov | ||||
8. - 9. ročník |
Erik Kučák |
9.A |
18.miesto - 61 bodov |
Ing. Kyselicová |
Matej Mráz |
9.A |
20.miesto - 59 bodov | ||
Šimon Jasečko |
8.B |
21.miesto - 58 bodov | ||
Technická olympiáda - krajské
kolo | ||||
Kat. B |
Michal Kišš |
7.B |
5.miesto |
Ing. Kyselicová |
Hviezdoslavov Kubín - školské kolo | ||||
Poézia |
Natália Kondrlíková |
2.A |
1.miesto |
Mgr. P. Dúcky |
Alžbeta Brokešová |
3.B |
2.miesto |
Mgr. L. Gajdúšková | |
Melissa Holá |
|
3.miesto |
Mgr. P. Ripková | |
Šimon Ondruš |
3.B |
Mgr. T. Vancová | ||
Próza |
Samuel Kišš |
4.A |
1.miesto |
Mgr. P. Dúcky |
Michal Murín |
2.B |
2.miesto |
Mgr. L. Gajdúšková | |
Próza |
Jonáš Sládek |
5.A |
1.miesto |
|
Ema Čudaiová |
6.B |
2.miesto |
Mgr. Jordánová | |
Veronika Sobková |
6.B |
3.miesto |
Mgr. Jordánová | |
Poézia |
Anna Barteková |
5.A |
1.miesto |
|
Nikola Nemšáková |
5.B |
2.miesto |
| |
Ema Masarovičová |
5.B |
3.miesto |
| |
Próza |
Laura Šuleková |
7.B |
1.miesto |
|
Ivan Vanca |
8.B |
2.miesto |
| |
Michael Jakovlev |
9.B |
3.miesto |
| |
Poézia |
Klára Bunčeková |
9.A |
1.miesto |
|
Sofia Mudranincová |
7.B |
2.miesto |
| |
Pytagoriáda - školské kolo | ||||
3. ročník |
Šimon Ondruš |
3. B |
1.miesto |
Mgr. T. Vancová |
Alica Koreňová |
3. B |
2.miesto | ||
Samuel Koreň |
|
3.miesto |
Mgr. I Harušťáková | |
Ema Tilandy |
|
Mgr. Z. Ivanovičová | ||
4. ročník |
Igor Vargovič |
4. B |
1.miesto |
Mgr. K. Lubjáková |
Sára Žilinčanová |
4. B |
2.miesto | ||
Daniel Struhár |
4. B |
3.miesto | ||
Martin Šifra |
4. B | |||
Matematická olympiáda - okresné kolo | ||||
5. ročník |
Soldová Nela |
5. B |
17.-18.miesto - 9 b |
Mgr. Novosadová |
Štefániková Marína |
|
5.-7.miesto - 12 b
|
| |
Barteková Anna |
|
8.-12.miesto - 11 b |
| |
Adamaťová Alica |
|
13.-16.miesto - 10 b |
| |
Kudláč Tomáš |
|
5.-7.miesto - 12 b |
| |
9. ročník |
Šesták Martin |
|
11.-13.miesto - 13 b |
Mgr. Kiššová |
Olympiáda NEJ - okresné kolo | ||||
kat. B |
Litvová Emma |
|
2.miesto |
Mgr. Gajdošová |
Olympiáda ANJ - okresné kolo | ||||
kat B1 |
Vargha Samuel |
9.B |
3.miesto |
Mgr. Pomajbová |
kat A1 |
Kraus Emma |
|
8. miesto |
|
Pytagoriáda - školské kolo | ||||
5. roč |
Barteková Anna |
|
1.miesto - 18 b /13+6 |
|
Kudláč Tomáš |
|
2.miesto - 17 b /12+5 |
| |
Štefániková Marína |
|
3.miesto - 17 b
/11+6 |
| |
6. roč |
Kotrha Stanislav |
|
1.miesto - 20 b /10+10 |
|
Čudaiová Ema |
|
2.miesto - 19 b /12+7 |
| |
Kraus Emma |
|
3.miesto - 19 b
/11+8 |
| |
Forgáč Jakub |
|
| ||
7. roč |
Urbánek Matej |
|
1.miesto - 20 b /11+9 |
|
Kišš Michal |
7. B |
2.miesto - 15 b /11+4 |
| |
8. roč |
Cellerová Agáta |
8. B |
1.miesto - 16 b /10+6 |
|
Lečková Ema |
|
2.miesto - 13 b /11+2 |
| |
Geografická olympiáda - školské
kolo | ||||
5. roč |
Kudláč Tomáš |
|
1.miesto - 89 b |
Mgr. Novosadová |
Jánošová Ema |
|
2.miesto - 85 b | ||
Kosová Simona |
|
3.miesto - 81 b | ||
Obdržal Tomáš |
5. B | |||
6. roč |
Kučák Matej |
|
1.miesto - 76 b |
Mgr. Kiššová |
Žuk Adam |
6. B |
2.miesto - 68 b | ||
Pastva Samuel |
6. B |
3.miesto - 67 b | ||
7. roč |
Šujanová Ella |
|
1.miesto - 91 b |
PeadDr. Šmatláková |
Kišš Michal |
7. B |
2.miesto - 85 b | ||
Kudělková Katarína |
|
3.miesto - 84 b | ||
8. roč |
Cvik Dominik |
8. B |
1.miesto - 96 b |
PeadDr. Šmatláková |
Lečková Ema |
|
2.miesto - 86 b | ||
Hunčík Tomáš |
8. B |
3.miesto - 85 b | ||
9. roč |
Bublavý Ondrej |
9. B |
1.miesto - 99 b |
Mgr. Novosadová |
Geršiová Katarína |
9. B |
2.miesto - 79 b | ||
Muchová Maximiliána |
|
3.miesto - 70 b |
Mgr. Kiššová | |
Dejepisná olympiáda - školské kolo | ||||
7. roč |
Dubinová Adriana |
7.A |
|
|
8. roč |
Cvik Dominik |
8.B | ||
9. roč |
Geršiová Katarína |
9.B | ||
Technická olympiáda - okresné kolo | ||||
Kat. B |
Michal Kišš |
7.B |
1.miesto |
|
Kat. A |
Bublavá Ondrej |
9.B |
| |
Keleši Slavomír | ||||
Olympiáda SJL - školské kolo | ||||
Kat. 8. - 9. ročník |
Litvová Emma |
|
1.miesto |
Mgr. Jordánová |
Balušíková Viktória |
8. B |
2.miesto |
Mgr. Gemerová | |
Bublavý Ondrej |
9. B |
3.miesto |
Mgr. Gajdošová | |
Olympiáda NEJ - školské kolo | ||||
kat. A |
Mikitová Nina |
|
1.miesto |
Mgr. Gajdošová |
Urbánek Matej |
2.miesto | |||
Lukačková Júlia |
3.miesto | |||
kat. B |
Litvová Emma |
|
1.miesto |
|
Bublavý Ondrej |
9. B |
2.miesto |
| |
kat. C |
Muchová Maximiliána |
|
1.miesto |
|
Olympiáda ANJ - školské kolo | ||||
kat. A |
Hanková Eva |
|
1.miesto |
Mgr. Pišková |
Nemcová Nikola |
2.miesto |
Mgr. Pomajbová | ||
Mikitová Nina |
3.miesto |
Mgr. Pišková | ||
kat. B |
Vargha Samuel |
|
1.miesto |
Mgr. Pomajbová |
Bunčeková Klára |
2.miesto | |||
Geršiová Katarína |
9. B |
3.miesto |
Mgr. Jordánová | |
Technická olympiáda - školské
kolo | ||||
Kat. B |
Michal Kišš |
7.B |
1.miesto |
|
Dominik Depeš |
7.A |
2.miesto | ||
Adam Krištof |
7.B | |||
Kat. A |
Bublavá Ondrej |
9.B |
1.miesto | |
Keleši Slavomír |
2.miesto | |||
Trenčianske hodiny - školské kolo,
14.11.2016 | ||||
I. kategória |
Nelly Masariková |
|
1. miesto |
Mgr. I. Harušťáková |
Meliska Holá |
|
2. miesto |
Mgr. I. Harušťáková | |
Eliška Fidesová |
|
3. miesto |
Mgr. Z. Ivanovičová | |
Ninka Adamaťová |
|
|
Mgr. M. Čudaiová | |
Vaneska Rolinčinová |
|
Mgr. L. Šedivá | ||
Miško Kulich |
2. B |
Mgr. L. Gajdúšková | ||
II. kategória |
Tomáš Kudláč |
|
2. miesto |
|
Nikola Purdešová |
5. B |
3. miesto |
| |
Natália Monika Koritková |
5. B |
| ||
III. kategória |
Júlia Lukačková |
|
2. miesto |
|
|
|
|
|
|
|
Škola sa prezentuje množstvom aktivít pre žiakov i okolitú
komunitu obyvateľov mesta. Samozrejmosťou je organizácia školy v prírode pre
žiakov 2. ročníkov. Lyžiarsky výcvik pre žiakov 7. ročníkov, ktorý prebiehal v
lyžiarskom stredisku SKI Jasná. Tretiaci sa zúčastnili plaveckého výcviku. Od
tohto školského roka začal u nás pôsobiť krúžok volejbalu pod vedením skúseného
trénera Ing. Erika Gábora. Na majstrovstvách Slovenska v minivolejbale sa
umiestnili na krásnom siedmom mieste.
AKTIVITY 2016/2017 | ||
trieda | dátum | názov, miesto akcie |
2.B | 3.10.2016 | Environmentálna prednáška k ochr.živ. prostredia - TSK |
4.A, 4.B | 7.10.2016 | Exkurzia - Hvezdáreň, Hlohovec |
6.A, 6.B | 7.10.2016 | Exkurzia - Balneologické múzeum, Piešťany |
5.A | 19.10.2016 | Návšteva knižnice - informačná exkurzia, Trenčín |
5.B | 21.10.2016 | Návšteva knižnice - informačná exkurzia, Trenčín |
2.A, 2.B, 2.C | 24.10.2016 | Návšteva knižnice - zoznámenie s funkciou kn.,Trenčín |
2.A, 2.B, 2.C | 25.10.2016 | Mliečny deň - prednáška, ZŠ trieda |
2.A, 2.B, 2.C | 26.10.2016 | Exkurzia - Čachtický hrad, Gazdovský dvor |
2.A, 2.B, 2.C | 27.10.2016 | Halloweenský deň - tematický deň, ZŠ triedy |
3.A, 3.B, 3.C | 27.10.2016 | Exkurzia - Driny, Červený kameň |
4.A | 11.11.2016 | Zvon obetiam vojen - ústa k obetiam, cintorín Trenčín |
1.A, B, C 2.A ,B, C | 16.11.2016 - 17.11.2016 | Tajomná noc, areál ZŠ, triedy, ŠJ /podpora samostatnosti/ |
7.A, 7.B | 22.11.2016 | Geografická exkurzia - Dubnica n.V, Valaská Belá |
2.A, 2.B | 25.11.2016 | Návšteva knižnice, Trenčín /osvojenie liter. pojmov/ |
2.C | 28.11.2016 | Návšteva knižnice, Trenčín /osvojenie liter. pojmov/ |
2.A, 2.B | 6.12.2016 | Mikuláš Cup - futbalový turnaj, Športová hala TN |
2.A, 2.B, 2.C | 13.12.2016 | Návšteva knižnice - beseda - spisovateľ, autor, Trenčín |
2.C | 11.1.2017 | Návšteva knižnice - tvorivé čítanie, Trenčín |
2.C, 2.B | 16.1.2017 | Korčuľovanie pri Vodníkovi -základy korčuľovania, Trenčín |
2.C, 2.B | 23.1.2017 | Korčuľovanie pri Vodníkovi -základy korčuľovania, Trenčín |
2.C, 2.B | 30.1.2017 | Korčuľovanie pri Vodníkovi -základy korčuľovania, Trenčín |
2.A, 2.B, 2.C | 13.2.2017 | Korčuľovanie pri Vodníkovi -základy korčuľovania, Trenčín |
2.A, 2.B, 2.C | 13.2.2017 | Návšteva knižnice - ľudové riekanky a rozpr., Trenčín |
3. - 9. ročník | 17.2.2017 | Valentínsky floorbalový turnaj, ZŠ telocvičňa |
2.A, 2.B, 2.C | 20.2.2017 | Korčuľovanie pri Vodníkovi -základy korčuľovania, Trenčín |
2.A, 2.B, 2.C | 27.2.2017 | Korčuľovanie pri Vodníkovi -základy korčuľovania, Trenčín |
2.A, 2.B, 2.C | 13.3.2017 | Návšteva knižnice - správna technika čítania, Trenčín |
3.C | 16.3.2017 | Návšteva knižnice - tvorivé čítanie, Trenčín |
3.B | 17.3.2017 | Návšteva knižnice - beseda so spisovateľom, Trenčín |
8.A, 8.B | 23.3.2017 | Literárno-historická exkurzia - Modra, Bratislava |
2.C | 27.3.2017 | Prírodovedná vychádzka - vlastnosti soli, Trenčín |
3. - 4. ročník | 31.3.-1.4.2017 | Noc s Andersenom - motivácia k čítaniu kníh, ZŠ |
2.A, 2.B, 2.C | 5.4.2017 | Vychádzka do pekárne - dopln. vedomostí z PVO, TN |
5.A, 5.B | 21.4.2017 | Exkurzia - bábkové divadlo, múzeum, Banská Bystrica |
2.A, 2.B, 2.C | 12.4.2017 | Návšteva knižnice - zhod. vedomostí z liter. pojmov, TN |
3.A, 3.B, 3.C | 25.4.2017 | Prírodovedná vychádzka - objavujme pramene, Soblahov |
3.A, 3.B, 3.C | 28.5.2017 | Návšteva knižnice - rozprávkový deň - voda, Trenčín |
1.A | 12.5.2017 | Návšteva knižnice - pasovanie za čitateľov, Trenčín |
6.A, 6.B | 18.5.2017 | Exkurzia - oravský región, Dolný Kubín, Jasenová |
7.A, 7.B | 24.5.2017 | Exkurzia - Národný cintorín Martin, skanzen Zuberec |
4.A, 4.B | 26.5.2017 | Vlastivedná exkurzia - história BA, Bratislava |
2.C | 26.5.2017 | Včelstvo - overiť si spoloč. včiel, Brezina Trenčín |
9.A, 9.B | 6.6.2017 | Divadlo NS - muzikál, Bratislava |
1. - 4. ročník | 6.6.2017 | Bábkové divadlo - "Peter Pan", Žilina |
3.A, 3.B, 3.C | 9.6.2017 | Návšteva knižnice - čitateľská gramotnosť, Trenčín |
2.C | 21.6.2017 | Návšteva Breziny - zopakovanie učiva PVO, Trenčín |
2.A, 2.B | 21.6.2017 | Návšteva včelára - život včiel, výrobky, Trenčín |
3.C | 22.6.2016 | Exkurzia - spoznávanie nových vecí, Soblahov |
Projektové vyučovanie je pre žiakov mimoriadne podnetné. V praxi sa nám osvedčilo okrem práce na väčších projektoch aj realizovať vlastné vnútroškolské projekty, z ktorých niektoré realizujeme už dlhšiu dobu a prinášajú výsledky ako aj mimoriadne pozitívnu spätnú väzbu od žiakov i rodičov. Projekty, ktoré sme realizovali v školskom roku 2016/2017:
Polícia deťom - Projekt prebieha v úzkej spolupráci s PZ Trenčín. Plní informačnú a hlavne prevenčnú funkciu.
(Zá)školáčik - školský časopis s históriou. Posledných 7 rokov vychádza vo formáte A4 a na 24 stranách, v náklade 1500 kusov a je distribuovaný nielen medzi žiakmi našej školy, ktorí ho dostávajú zadarmo, pretože sa na jeho vzniku sami podieľajú. Dlhodobo ako aj tento rok sa umiestňuje v zlatom pásme školských časopisov.
Netradičná noc /Nočná hra/ - spoznávajme školu v čase mimo vyučovania. Program určený žiakom prvých a druhých ročníkov. Množstvo aktivít, stretnutie s divadlom, hudbou a spoznávaním priestorov školy netradičnou formou.
Noc s Andersenom - v spolupráci s knižnicami - oficiálne miesto. Rozvoj čitateľskej gramotnosti a lásky k písanému slovu. Venované žiakom tretích a štrvrtých ročníkov.
Komparo pre 9. ročník, príprava na testovanie /zo SJL, MAT/
Digiškola na kolesách
Finančná gramotnosť
Matematický klokan
Pytagoriáda 6.- 8. roč.
Moja životná cesta CPPPaP Trenčín pre 8. ročník
Žiacky parlament - v spolupráci s Mestom Trenčín
Písmenková víla - vnútroškolský projekt pre predškolákov.
Dopravná akcia jablko - citrón - v spolupráci PZ SR -Okresné riaditeľstvo Trenčín a poisťovňou GENERALI
Čas premien
T9 - testovanie 9. roč. + e-testovanie
T5 - estovanie - T-5 + e-testovanie
Didaktické prostriedky na výučbu anglického jazyka I. a II. Stupeň MPC
Moderné vzdelávanie-digitálne vzdelávanie pre všeobecne vzdelávacie predmety UIPŠ
Elektronizácia vzdelávacieho systému regionálneho školstva MŠVVaŠ SR
Zvyšovanie kvality vzdelávania na ZŠ a SŠ s využitím elektronického testovania NÚCEM
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 24.mája 2017
Druh inšpekcie: Prešetrenie sťažnosti
Záver: Sťažnosť neopodstatnená
Situácia v oblasti priestorových a materiálno-technických podmienkach sa zlepšuje veľmi pomaly i keď sa nám v školskom roku 2016/2017 podarilo v spolupráci so zriaďovateľom Mestom Trenčín vymeniť v školskej jedálni staré dosluhujúce pečiace rúry za nové. Výrazným spôsobom sa podarilo zlepšiť podmienky v školskej kuchyni čo sa odrazilo na zvýšenej kvalite stravy v školskej jedálni.
Na začiatku školského roka s podporou sponzorov sme komplexne zrekonštruovali prístupové schody do školy. Okrem bežných opráv ako vymaľovanie štyroch tried, opráv soklov a nátery radiatorov sme rekonštruovali školskú cvičnú kuchynku, ktorá v súčasnej dobe spĺňa kritériá nielen na krúžkové aktivity, ale je plne využiteľná i na vyučovací proces. V čase školských prázdnin sme zabezpečili čiarovanie školských ihrísk. Opravili sme podlahy v dvoch triedach. Postupne budeme riešiť situáciu okolo podláh každoročnou opravou niekoľkých tried podľa finančných možností.
Do nového školského roka sme z vlastných zdrojov a tiež s podporou Rady rodičov zabezpečili nový nábytok do všetkých tried nižšieho stredného vzdelania a do dvoch tried pre primárne vzdelávanie.V rámci hnuteľného majetku okrem bežných opráv disponujeme tiež novou veľkokapacitnou kopírkou, ktorá uľahčuje prácu učiteľom a hlavne žiakom, nakoľko pretrvávajú problémy s učebnicami a pracovnými textami.
Pretrváva problém s elektrickými rozvodmi. Situáciu čiastkovo riešime. Čaká nás rekonštrukcia odpadu v jedálni, stav strechy v telocvični a zabezpečenie výmeny bezpečnostného zábradlia pred budovou školy.
Ako mimoriadne potrebnú súčasť zvyšovania kvality vyučovacieho procesu vidíme neustálu snahu o zlepšovanie materiálno technického vybavenia školy. Potreba zlepšovať a obmieňať zariadenia, učebné pomôcky, techniku IKT je veľmi vysoká vzhľadom na sústavnú potrebu využívania.
Údaje o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno-vzdelávacej
činnosti školy od 1.9.2016 do 31.8.2017
Dotácie
zo štátneho rozpočtu:
- dotácia na osobné náklady / mzdy a odvody do poistných fondov/
učiteľov a prevádzkových zamestnancov školy bola 580 136 EUR
- dotácia na osobné náklady asistentov učiteľa 17 997,27 EUR
- dotácia na prevádzku školy /energie, tovary a služby + dotácia
na učebnice+ŠvP+LVK/ 109 082,78 EUR
Finančné prostriedky prijaté zo vzdelávacích poukazov 11 737,70 EUR
- čerpanie bolo nasledovné:
na odmeny a odvody vedúcim krúžkov 11 052,55 EUR
na zakúpenie učebných pomôcok 339,15 EUR
príspevok na úhradu energií 346 EUR
Zriaďovateľ Mesto Trenčín
dotácia na mzdy a odvody sociálneho pedagóga 7788,14 EUR
Finančné prostriedky mimo dotácie zo štátneho rozpočtu
Škola získala vlastné príjmy vo výške 1 328,38 EUR za prenájom priestorov, ktoré boli použité na údržbu školy.
Údaje
o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno-vzdelávacej činnosti
v školskom klube detí od 1.9.2015 do
31.8.2016
Dotácia z rozpočtu zriaďovateľa Mesto Trenčín na činnosť školského
klubu detí bola vo výške 84 184 EUR
Príspevky od rodičov na čiastočnú úhradu nákladov spojených s prevádzkou
školského klubu detí boli 13 699,46 EUR
Spolu boli vyčerpané finančné prostriedky na činnosť školského klubu 97 883,46 EUR.
Profilácia školy
Všeobecné
základné vzdelanie je nevyhnutnou podmienkou na rozvoj intelektuálneho
potenciálu a všeobecný rozvoj detskej osobnosti. Kvalitné základné
vzdelanie je nutnosťou pre dosiahnutie
všestrannosti, vzdelanosti, tvorivosti a samostatnosti v uvažovaní a konaní mladých ľudí. Na
základe úrovne kvality musíme byť škola preferujúca rovnosť šancí. Škola,
v ktorej každý žiak môže byť lepším a zodpovedným za svoj vlastný
rozvoj. Škola, ktorá poskytuje možnosti.
Poslanie
školy:
Vytvárať efektívne prostredie pre výchovu
a vzdelávanie, v ktorom by žiaci a zamestnanci zažívali pocit úspechu a
radosti.
Poskytovať podmienky pre kvalitný
vyučovací proces zameraný na praktické použitie teoretických vedomosti,
jazykových a informačných zručností a prípravu na stredoškolské štúdium.
Hodnotový systém
školy:
-
spolupráca a komunikácia – na všetkých úrovniach denného života
- učenie sa
činnosťou
- sloboda a zodpovednosť
- rast a rozvoj žiackej
osobnosti.
- v rámci možností individuálny prístup
k žiakom.
Strategický
cieľ školy
Pripraviť
vyučovanie tak, aby bolo orientované na zisk kľúčových kompetencií žiakov.
Úspešnou realizáciou takýchto procesov v každom vyučovacom predmete žiaci
získajú kompetencie na celoživotné vzdelávanie:
1. komunikačné
schopnosti a spôsobilosti v rodnom i cudzom
jazyku
2. schopnosť
tvorivo a kriticky riešiť problémy
3. pracovať
s modernými informačnými technológiami
4. sociálne
schopnosti - sebahodnotenie
5. schopnosť
presadzovať občianske princípy
Profilácia školy:
Kvalitné jazykové vzdelávanie
Rozvoj čitateľskej gramotnosti
Rozvoj technického myslenia a informatiky
Rozvoj telesnej a psychickej zdatnosti
Podpora výchovy a vzdelávania v mimovyučovacom čase
Ciele školy
:
Pokračovať v aktivitách zameraných na premenu tradičnej školy na
modernú, podporovať učebné
stratégie s dôrazom na aktívne a tvorivé učenie sa s plnohodnotným využitím
projektového vyučovania,
zážitkového vyučovania aj za pomoci aktívneho využívania IKT vo všetkých
ročníkoch /interaktívne tabule,
jazyková učebňa, PC učebne, ostatné odborné učebne/. V zmysle trvalého
zvyšovania kvality kompetencii žiakov v jednotlivých
predmetoch, využívať komplexné aktivizujúce vyučovacie metódy (problémová metóda,
projektová metóda, skupinové a kooperatívne vyučovanie atď.), ako aj ďalšie
metódy a edukačné programy overené v rámci projektov experimentálneho
overovania.
Trvale sa snažiť o
zlepšenie rozvoja čitateľskej gramotnosti, zlepšovať komunikatívnosť a
tvorivosť žiakov v materinskom jazyku ale tiež v cudzích jazykoch. Využívať
knižnično-informačné služby a podujatia knižníc.
Pri výučbe cudzích jazykov v maximálnej možnej miere venovať pozornosť inovatívnym metódam a formám
výučby, napr. tvorba myšlienkových máp, projektové vyučovanie, obsahovo a
jazykovo integrované vyučovanie (CLIL), kaskádová metóda učenia a vyučovania,
metóda učenia sa na stanovištiach, v nižších ročníkoch využívať najmä
lingvomotorickú metódu – TPR (Total Physical Response), hru ako motivačnú
didaktickú metódu, tvorivé zážitkové metódy, vo vyšších ročníkoch
personalizované učenie, inscenačné metódy, rolové úlohy vyplývajúce zo
zážitkových možností žiakov, riadenú a voľnú diskusiu, riešenie problémových
úloh a audio-/video-prezentácie riešenia úloh. Prostredníctvom sústavného zvyšovania kvality vo výučbe cudzích jazykov
dať všetkým žiakom možnosť, ktorá je odôvodnená reálnou potrebou v ďalšom
živote získať kvalitné základné vedomosti z cudzích jazykov, používať Európske jazykové portfólio ako nástroj autoevalvácie a
podpory učenia sa cudzich jazykov. Pri vyučovaní
cudzieho jazyka eliminovať memorovanie a uskutočňovať výučbu založenú na
tréningu a rozvoji jazykových kompetencii.
Vplývať na žiakov a
formovať v žiakoch zdravý životný štýl, zmysluplné využívanie voľného
času, organizovať športové a kultúrne aktivity a vzdelávanie v oblasti
zdravej výživy, využitím nových školských ihrísk a telocvične.
V maximálnej možnej miere využívať priestorové možnosti odborných
učební a športovísk, vedúci k aktívnemu prvotnému kontaktu
a získavaniu praktických skúseností žiakov v oblasti rôznych
vedomostných okruhov a tiež druhov športov a k zlepšeniu
aktívneho využitia voľného času a lepšej pohybovej zdatnosti žiakov. Aktívne pokračovať
v organizácií a realizácii vnútroškolských projektov zameraných na
komplexný rozvoj osobnosti každého žiaka prostredníctvom
kvalitného vzdelávania získaného okrem formálneho vzdelávania aj v neformálnom
systéme pri dodržiavaní rovnosti príležitostí.
Rozvíjať výchovu v duchu
humanistických princípov, atmosféru tolerancie, priateľstva rozvíjaním
sebapoznania a sebahodnotenia žiaka, vychovávať k úcte ku všetkým formám života,
k úcte voči rasám, k náboženskej tolerancii. Rozvíjať
osvetovú, vzdelávaciu a výchovnú činnosť detí a žiakov s dôrazom na uvedomenie
si globálnej previazanosti udalostí, vývoja i problémov na miestnej,
regionálnej, národnej a medzinárodnej úrovni.
Zefektívniť systém vnútornej kontroly školy s dôrazom na analýzu zistení,
prijatých opatrení a kontrolu odstránenia zistených nedostatkov. Cieľavedome
využívať kompetencie metodických orgánov pri skvalitňovaní
výchovno-vzdelávacieho procesu; pravidelne sledovať a vyhodnocovať výsledky ich
činnosti. Činnosť metodických
orgánov zamerať na skvalitňovanie činnosti učiteľa vo výchovno-vzdelávacom
procese, na monitorovanie úrovne vzdelávacích výsledkov detí a žiakov,
vykonávať dôslednú analýzu zistení.
ZÁUJMOVÉ
VZDELÁVANIE - KRÚŽKY šk.
r. 2016/2017
Názov krúžku |
Meno,vedúceho |
Roč. |
Deň,hod. |
miesto |
Výtvarný krúžok
I. |
Lubjáková |
2.,3.,4.
|
Pondelok 13,15-14,45 |
4.B |
Výtvarný krúžok
II. |
Lubjáková |
2.,3.,4.
|
Pondelok 14,45-16,15 |
4.B |
Farbičky – čarbičky
I. |
Šedivá |
|
Utorok 13,00-14,30 |
|
Farbičky – čarbičky
II. |
Šedivá |
|
Utorok 14,30-16,00 |
|
Gitarový krúžok
len
pokročilí |
Ivanovičová |
4. - 8.
. |
Pondelok 14,00 –
16,00 |
3.A |
Loptové hry |
Dúcky |
3. - 4. |
Pondelok 13,30-15,00 |
TV |
Flauta I. |
Ripková |
1.-4. |
Pondelok 13,30-15,00 |
|
Flauta II. |
Ripková |
1.-4. |
Pondelok 15,00-16,30 |
|
SJL- Budem
stredoškolák /príprava na testovanie
9/ |
Gajdošová |
9.B |
Piatok 12,45-13,45 |
9.B |
M- Budem stredoškolák /príprava na
testovanie 9/ |
Novosadová |
9.B |
Utorok 14,00-15,00 |
9.B |
M–Zvládnem to
9.A
/príprava na testovanie 9/
|
Kiššová |
9.A |
Utorok 7,00-7,50 |
9.A |
SJL –Zvládnem to
/príprava na testovanie 9/
|
Jordánová |
9.A |
Streda 7,00-7,50 |
9.A |
Redakčný krúžok |
Jordánová |
4.- 9. |
Streda
13,30-15,30 |
PC |
Angličtina
hrou |
Blanárová |
3.- 4. |
Utorok 13,00-14,30 |
učebňa Aj |
Turistický |
Vlnka,Coboriová |
5.-9. |
Sobota |
vychádzky |
Florbal
chlapci |
Vlnka |
5.- 9. |
Streda 14,00-15,30 |
TV |
Florbal dievčatá |
Coboriová |
5.- 9. |
Piatok 14,00-15,30 |
TV |
Loptové hry
dievčatá |
Coboriová |
5.-
9. |
Štvrtok 14,00-15,30 |
TV |
Badminton:
krúžok -----------------------
club |
Gašparovič Klimo |
|
Pondelok 17,00-18,30 ----------------- Utorok
,Štvrtok 17,30-19,30 |
TV |
Volejbal
|
Gábor |
3.- 6. |
Streda 17,00-19,00 |
TV |
VAREŠKA I.
|
Žemberová |
4. |
Streda 14,00-15,30 |
kuchynka |
VAREŠKA II.
|
Žemberová |
4. |
Štvrtok 14,00-15,30 |
kuchynka |
Šikovné rúčky |
Gajdúšková |
2. - 3. |
Štvrtok 14,00-15,30 |
4.B |
ŠKD |
vychovávateľky |
1.- 4. |
denne 15,00-17,00 |
ŠKD |
Spolupráca s rodičmi je už štandardne na dobrej úrovni. Rodičia sú podrobne informovaní o školských aktivitách. Rada rodičov aktívne participuje na riešení problémov v škole. Pomáha riešiť aktuálne potreby školy, pomáha pri obnove materiálno technického zabezpečenia a školských pomôcok. Sú ochotní aktívne sa podieľať na príprave a realizácii rôznych školských aktivít.
Škola v rámci svojich možností aktívne spolupracuje s veľkým množstvom partnerov. Je potrebné spomenúť úzku spoluprácu so zriaďovateľom školy Mestom Trenčín a všetkými jeho organizačnými zložkami. Výnimočná je aj spolupráca s MPC Trenčín a HAZZ Trenčín či Krajskou knižnicou M.Rešetku v Trenčíne. Mimoriadne pozitívne hodnotíme aj výbornú spoluprácu s firmami, organizáciami a podnikateľskými subjektami v meste, či blízkom i vzdialenejšom okolí, ktorí sú ochotní a schopní pomáhať pri rôznych príležitostiach. Týmto v mene našej školy, učiteľov, žiakov i rodičov ďakujeme.
Školský rok 2016/2017 môžeme hodnotiť mimoriadne pozitívne. Škola prostredníctvom svojich aktivít plnila stanovené ciele. Žiaci sa aktívne, dobrovoľne a s veľmi dobrými výsledkami zúčastňovali športových súťaží, vedomostných súťaží a olympiád a reprezentovali školu a tiež Mesto Trenčín na vysokej úrovni.
V celoslovenských testovaniach TESTOVANIE 5 a TESTOVANIE 9 dosiahli naši žiaci výborné výsledky.
Škola disponuje šikovnými žiakmi, výbornými pedagógmi a k jej obrazu pozitívne prispieva aj kvalita práce v školskom klube detí, práca sociálneho pedagóga a tiež asistentov učiteľa. V nezávislom hodnotení INEKO dosahujeme dlhodobo nadpriemerné výsledky.
Aktivity, ktoré škola organizovala i projekty na ktorých sme participovali pozitívne rezonujú medzi žiakmi, rodičmi a širokou verejnosťou. Je to pre nás záväzkom do budúcnosti, nepoľaviť, naopak, snažiť sa ešte viac napĺňať heslo nášho ŠKvP " Učíme srdcom".
Vypracoval: Mgr. Ivan Pavlík
V Trenčíne, 25. októbra 2017
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 25.augusta 2017
Členovia Rady školy pri ZŠ Bezručova 66, Trenčín na svojom zasadnutí dňa 26. októbra 2017 prerokovali Hodnotiacu správu za školský rok 2015/2016 prednesenú Mgr. Ivanom Pavlíkom, riaditeľom ZŠ, Bezručova 66, Trenčín. Uvedenú správu berú na vedomie a súhlasia s ňou, čo potvrdzujú svojimi podpismi /v prílohe/.